* Час вказано для регіону: Україна, Київ
166 ₴
Компанія здійснює повернення і обмін цього товару відповідно до вимог законодавства.
Повернення можливе протягом 14 днів після отримання (для товарів належної якості).
Зворотня доставка товарів здійснюється за рахунок покупця.
Не сподобався і не підійшов товар можна повернути протягом 14 днів при збереженні товарного вигляду, комплектації і товарного виду упаковки Приймаємо товар із збереженням товарного виду, а саме: 1) Не пошкоджена упаковка товару, товар має повну комплектацію; 2) На упаковці і самому товарі відсутні цінники, наклейки, сторонні написи; 3) Товар не має слідів використання, якими можуть бути: потертості і забруднення на зовнішній і внутрішній сторонах, механічні пошкодження.Зняття захисного шару зі скляних або інших глянцевих поверхонь; 4) Збереження повної комплектації товару. Умови повернення товару неналежної якості Виявили, що товар пошкоджений або несправний? Ви маєте право протягом гарантійного терміну заявити претензію про якість товару (згідно ст. 8 Закону України «Про захист прав споживачів») та здійснити повернення товару неналежної якості. Товар неналежної якості - це товар у якому виявлено недоліки. - він взагалі не може бути усунутий; - його усунення потребує понад чотирнадцять календарних днів; - він робить товар суттєво іншим, ніж передбачено договором. Процедура повернення та обміну товару належної та неналежної якості: 1. Повідомте про намір повернути оплачений товар. Для цього напишіть на пошту ukraina.zakaz@gmail.com або зателефонуйте за номером +380509030785 2. Повідомте № декларації відправленої посилки та № банківської картки для повернення коштів; 3. Після отримання товару протягом трьох робочих днів ми повертаємо Вам гроші або інший товар Відправити товар належної та неналежної якості потрібно службою доставки Нова пошта. Дані для відправлення: м. Одеса Відділення Нової Пошти 122 ФОП Костюк Катерина ВіталіЇвна код 3380910268 тел. +380505485527 Зворотня доставка товарів належної якості здійснюється за рахунок покупця. Зворотня доставка товарів неналежної якості здійснюється за рахунок продавця.
Наскільки вам зручно на сайті?